Berichten·Mijn Gastblogs

Zelf geschreven

Hieronder staat een lijsje van blogberichtjes die ik voor anderen heb mogen schrijven. Ik ben hen hier heel dankbaar voor, vooral omdat het grotendeels mensen zijn die mij als beginner een kans geven om mijn “schrijftalent” *KuckKuch* verder te ontwikkelen, maar zo ook meer mensen te bereiken!

  1. McKleuver blog: Verhalen en mindlife: #6 Caroline’s Bloggerportret
  2. The DIY life: Handige Tips en tricks voor wie graag creatief bezig is: Schattige snoetjes en enorme pijn.
    Een gastblog over kindergrime en toch ziek zijn. Wat zijn de nadelen en wat zijn de voordelen. Waarom blijf ik het doen en wat vind ik er zo leuk aan?
  3. Lotus Writings: online magazine voor mama’s en meer: Zoektocht naar mijn diagnose die 14 jaar duurde: Deel 1: Een uitgebreide versie van hoelang mijn zoektocht geduurd heeft en hoe moeilijk het was om tot een diagnose te komen. Dit verhaal is in 2 delen opgelsplitst.
  4. Lotus writings: Zoektocht naar mijn diagnose die 14 jaar duurde: Deel 2
  5. The Lifestylebeautybag: Laat je niet hangen. Nooit ogeven en blijven vechten is de boodschap. Tut je op, laat je een volledig gaan en doe waar je lekker zin in hebt!
  6. BMellow: ‘anders zijn’ Hoogbegaafdheid
  7. BMellow: ‘anders zijn’ ziek zijn
  8. Aukjes wereld: Zelfbeeld en hoe zie ik mezelf! (volgt)
2 gedachten over “Zelf geschreven

Geef een reactie

